När det känns såhär

Huvudet är som knäck-kola. Segt. Det kommer inte något vettigt varken in eller ut. Det mest produktiva jag gjort såhär långt på min arbetsdag är att skriva under ett papper så att jag kunde få en ny kod till basens datasystem. Jag tror jag kommit på att kontorsarbete inte riktigt är min melodi, det är för lite aktion. Lyckligtvis ska vi börja jobba praktiskt en dag i veckan från och med nu så då ska vi måla hus och snickra staket i en väldans fart. Jättebra tills vi måste renovera och piffa upp vårat kommande hus. Jag har hittat ett lovande, så nu ska jag bara be om ett mirakel.

Kommentarer
Postat av: Victor

Ett schtücke Mirakel beschtällt!

2010-05-03 @ 15:23:40
Postat av: ida

vart finns huset som miraklet ska fixa?? :)

2010-05-03 @ 19:41:01
Postat av: Mags

Vilket hus?! :D

2010-05-03 @ 20:16:29
Postat av: Victor

Vilket mirakel?

2010-05-04 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0