Att vara på två ställen samtidigt

Är lite dyster över att inte vara i Sverige denna helg, igår hade jag gärna gått på marknad för att mysa och hälsa på Nordens Foto, sedan skulle jag skrikit mig hes i matchen mellan Sonstorp och Torstorp. Imorgon konfirmerar sig yngsta kusinen och det är Mors dag, då vill man vara hemma och fira! Vara med nära och kära. Jag antar att det är den stora baksidan med att bo långt borta, man kan inte vara på två ställen samtidigt hur mycket man än önskar och vill. Ikväll blir det i alla fall party och Eurovision, men även det utan Sverige, i dubbel bemärkelse.

Just det, vi missar ju Yeah-festivalen också. Elände, elände!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Sen missar vi ju Yeah festivalen också!

2010-05-29 @ 12:29:05
Postat av: Emma

kan säga att Torstorp- Sonstorp inte var så intressant (TIF på tok för överlägsna) + att det ösregnade hela matchen! du missade inget kusin! :)

2010-06-11 @ 20:01:16
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0