God afton


Jag är på rackartygshumör och är trött på all denna tvätt. Femton tvättar är snart avklarade sedan vi kom hem, och nej, vi hade inte med oss all denna kopiösa mängd smuts. Förrådet var fyllt till bredden redan innan resan. Just nu snurrar jag kontorsstolen mellan datorn och tvättlinan, ofattligt praktiskt med kontorsstolar. För övrigt har evalueringsveckan för DTS:en börjat idag, vi har ätit amerikanska pannkakor till brunch och brainstormat sketcher som vi ska framföra i slutet av veckan. Lagom avslappnat och bra. Sedan har jag ju även gjort chokladbollssmet som jag och Rickard ska festa på ikväll, kanske tillsammans med SVT Play. Vi saknar svensk TV lite grann just nu.

Förresten, fråga! Vad är ett bra spel som man kan spela på två?

Kommentarer
Postat av: Victor

Twister ;)

2010-03-23 @ 08:45:33
Postat av: Anonym

tryckardator... så kom hem :)

annars vet inte vi heller något bra, monopol- och risk¨express men man tröttnar rätt fort på dem

2010-03-23 @ 08:56:06
Postat av: Anna Matilda Josefin

Näe, visst är det svårt.. Bra idé Twis-tor, men det blir ju ett litet problem när man ska snurra nålen bara ;) Tryckdatorn i påsk!

2010-03-23 @ 11:40:00
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0