Uttåget

Nu är det alltså gjort, jag har flyttat. I fortsättningen ses vi här.

Anledningen till flytten är att jag kände att det fanns lite mer möjligheter på blogspot och framförallt när jag vill att även mina icke-svensktalande vänner ska kunna följa bloggen. Självklart kommer den här bloggen ligga kvar så att man kan gå in och kolla recept, gamla inlägg eller kanske någon bild som man själv fastnat på någon gång. Lite är nytt, jag är ju fortsatt densamma! Hoppas att ni kikar in!

TRANSLATION
It's official, I've moved! From now on you'll find me here.

The reason for my change is that I felt I had more options and possibilities at blogspot. It also gives me better tools for allowing my non-swedish speaking friends to follow the blog. This site will remain where it is so you can still get the reciepts or check out old posts. Some things are new, but I'm still the same! Hope you'll swing by!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0