Resfeber

Nu är jag nog den enda som sitter hemma och latar mig medan resten av skolan är ute och missionerar.. Men imorgon bär det av och då ska jag flyga helt själv! Det blir en ny upplevelse, jag är glad att jag bara ska till Frankrike. Dessutom somnar jag väl så fort jag sätter mig på planet så det ska nog gå ganska smärtfritt. Rickard ringde igår när de kom fram och allt hade gått jättebra! Vi ska till och med få en nästan-helt-egen-lägenhet första veckan, det är inte illa för att vara på outreach. Ikväll ska jag till kyrkans café och ta farväl för en liten stund och i förmiddags planerade Ida och jag husköp över en fika tillsammans med våra kära mammor. Kommer sakna att vara hemma men kommer definitivt inte sakna att vara någonstans utan Rickard! Ensam är inte speciellt stark.

PS. De kommande två månaderna kommer jag att blogga i mån av internet, så lite tålamod kan nog krävas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0