Men mest av allt..

Femte dagen i Sverige. Tiden har farit all världens väg, blivit fylld upp till bredden. Det är alltid något som händer och någon man vill träffa. Det är trevligt. Så här långt har jag hunnit med att..

Onsdag: komma hem, njuta av att träffa familjen igen.
Torsdag: söka nytt pass, shoppa på Maxi och fika med pappsen, kvällsfika hos Hanna och Raffe, hälsa på Wiktor med co.
Fredag: planera Åre-läger hos David och Camilla, fredagsmys hos familjen Adolfsson, spela Trains hos Daniel.
Lördag: handla mat och diverse på Maxi, fika hos faster, hälsa på farmor, vara hos Ida och Simon till långt in på natten.
Söndag: sova alldeles för länge, äta tacos till frukost och vänta på släktbesök.

..men mest av allt har jag längtat efter min Rickard. Önskar att du också vore här!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag vet en gutt i Norge som saknar sin Matilda!

2010-01-11 @ 12:02:28
Postat av: Victor

Jag vet en gutt i Sverige som saknar sin Rickard ;)

2010-01-12 @ 09:58:30
Postat av: Rickard

Haha den hade jag absolut inte väntat mig ;D

2010-01-12 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0