Bästa värsta nyåret

Sjuk sjuk sjuk. Feberfrossa och svettfabrik i ett, det var mitt nyår. Stack ut näsan ur lägenheten fem i tolv för att åtminstonde få se lite fyrverkerier. Stod där mitt i högen av festfina människor med raggsockar över knäna och halvöppna ögon. Men int´ ska man va´ bitter för dä´! För även om det inte blev något party party på kvällen var ju resten av dagen desto bättre.. Rickard åkte och köpte medicin a´la chokladkakor och glass och slog in en fin present som jag fick. Sedan kurade vi ihop oss i soffan med film och stora koppar te. Och innan festligheterna drog igång hämtade han fin kalkonmiddag åt oss som vi åt alldeles för mycket av. Så kan ett nyårsfirande se ut. Tack alla för ett fint år!

Kommentarer
Postat av: Maggi

Ååååå Matilda vad jag saknar er! Men nu är det bara 50dagar kvar tills vi ses igen! Du får hälsa till Janne att jag tyvärr inte kunde komma, det är lite dåligt med pengar och biljetterna till Norge var dyra. Men hon är väldigt välkommen till Sverige! Ta hand om er och hälsa Rickard!!! Ni är fantastiska förebilder, två underbara människor som tar så väl hand om sina gåvor :) Kan inte förklara hur glad jag är över er!

2010-01-01 @ 19:58:14
URL: http://baramaggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0