Mot nya äventyr och vidare

Nu är väskorna packade och vi är sovklara. Kvällen spenderades på språk-caféet igen och vi har suttit och skrattat mycket och länge åt brittisk humor. Imorgon tar vi tåget vidare till en YWAM-bas utanför Paris, där ska vi vara i lite mer än en vecka. Förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen med foton, Tours är en jättemysig stad men vädret ville inte riktigt så fotona vi tagit gör den inte alls rättvisa.. Så så är det med det, jag ska försöka bättra mig den kommande veckan. Vi är ju trots allt i Frankrike! En annan sak jag upptäckt är att jag verkligen är fumlig med språket nu för tiden, totalförvirring! Det är näst intill omöjligt att få till en fyndig svensk mening. Jag borde nog börja läsa svenska böcker igen.. Eller bara ta mer foton så folk inte läser så noga. Nu ska det i alla fall sovas och imorgon blir det sorgliga farväl! Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Mags

Hej Blomgrens! Tänkte skicka en Kalle Stropp och Grodan Boll hälsning. Titta typ från 5minuter och framåt (det som är innan är mest vatten.) Tycker Kung Kotte påminner om Herr Blomgren http://www.youtube.com/watch?v=oEPUytvv-z0

2010-02-03 @ 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0