Åre so far

Lördag: Bil, bil, bil och sovande rumpa. Vi invigde slottet i Ånn och var kungligt förnöjda över att vara framme.
Söndag: -1°C, moln, ny snowboard, träningsvärk, smärta (en liten hint om att jag kanske borde rört lite mer på mig i vinter), gudstjänst i Åre Pingstförsamling och en omgång Ticket to Ride.
Måndag: -5°C, sol, glada miner, Rödkullen, trivsel och möte med Lighthouse på Zebra Caféet.
Tisdag: -5°C, förberedelser inför undervisningen på Sonstorpslägret och utdelning av varm choklad på Åre Torget mitt i kalla natten.

Dagsläge: -10°C, kallt, Rickard provar telemark och jag sitter och fryser på biblioteket. Ikväll ska vi tända i brasan, dricka te och kanske spela lite spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0