Vit, vitare, vitast


Vitt är min färgkod när det gäller inredning. Gammalt blandat med nytt, måla lite själv och hitta på små smarta lösningar. Inatt bor vi hos Rickards bror Anders och hans fina familj i Växjö. De har en precis nyrenoverad lägenhet och i stort sett allt går i vitt. Det är hur fint och mysigt som helst. Bilden är tagen från Decoria och är förmodligen tagen långt ifrån Växjö, men det är bara för att ni ska få en glimt av stilen. Jag sitter mest och är lyrisk och drömmer om att köpa hus, en bamseburk med vit färg, gamla second hand möbler och måla tills jag storknar. Det gör jag väl i och för sig ganska ofta nu för tiden, med tanke på att vi ska flytta i sommar och ännu inte vet riktigt hur vi ska bo. Vi får väl se. Imorgon efter barnvälsignelsen ska jag försöka knäppa av några bilder så att ni kan få se den riktiga lägenheten. Jag måste, måste bli bättre på att använda min kamera! Nu återvänder jag till El Clasico och sedan är det pyamasdags. Natti!


Kommentarer
Postat av: ida

åhh vill med ha ett vitt hem :)

2010-04-11 @ 00:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0