I could join you for some..


Istället snöar det igen.

Kommentarer
Postat av: Victor

Lägg av då! Jag blir väl hungrig när du gör sådär fattar du väl... (Eller mest glassugen kanske). Värdelöst att läsa din blogg på jobbet när man inte har tillgång till sånt snask om du ska visa såna bilder... I fortsättningen vill jag att du har nån slags "spoiler-alert" om du ska lägga ut liknande bilder ;)

2010-04-28 @ 14:29:48
Postat av: Anna Matilda Josefin

Haha. Jo, jag vet, man blir ju inte direkt mindre sugen. Om det är till någon tröst har vi ingen glass hemma och alldeles för långt att åka för att impuls-köpa någon. Så jag fick ingen jag heller.

2010-04-28 @ 14:33:22
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0