Det allmäna tidsfördrivet


Ända sedan jag var liten har jag lekt med tanken på att vara en superhjälte. Vilka förmågor jag helst skulle vilja ha och hur så många som möjligt skulle gynnas av dem och så vidare.. Det är väl därför som jag fastnat så hårt för Heroes, massor av till synes vanliga människor med ovanliga förmågor som alla på sitt sätt försöker rädda världen. Det goda mot det onda och allt det där som behövs i en bra TV-serie. För ett litet tag sedan investerade jag och min make i säsong 3 och i stort sett varenda kväll sedan dess har vi suttit som klistrade framför datorn. Och efter varje avklarat avsnitt sneglar vi försiktigt på varandra och nickar sedan instämmande, Bara ett avsnitt till! Nu har vi bara två kvar och tur är väl kanske det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt riktigt. Själv såg jag det på fem röda!

1337

2010-04-08 @ 17:38:31
Postat av: Björn G

Eliit!

2010-04-08 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0