Deklarera mera

Så, idag var den stora deklarationsdagen. Det var lite mer nervöst än vi förväntat. Vi får ju nämligen inte några pengar utan lever helt på gåvor så blev det en väldans massa räknande och lite extrapapper som skulle fyllas i. Vi var ju inte ute i så god tid heller så banken kunde inte ge mig min kontohistorik i tid, det blev mycket frustration och suckande runt de där papprena, pengar alltså.. Världen hade nog fungera bra mycket bättre om inte allt handlade så mycket om pengar (även om jag egentligen tycker deklartion är ett väldigt vettigt påfund). Men nu är vi i alla fall klara och ska bara lägga allt på lådan, sedan samlar vi nog ihop ett valborgsbål i vardagsrummet och leker indianer - det känns som en bra och befriande tanke just nu..

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag vill absolut leka indian hahahaha!

2010-04-30 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0