Bokmal med samvetskval


Den sista veckan har jag varit inne i ett riktigt läsarstim, så där att man vill kura ihop sig med en stor kopp te i en fåtölj med en filt virad omkring sig och en hel hög med böcker vid sidan av och sen bara läsa, läsa, läsa tills långt in på natten. Att vilja läsa är ju riktigt bra, det är bara det att varje gång jag hamnar i ett sådant stim så börjar jag bara tänka på alla andra sorters böcker jag vill läsa, och förstås, köpa. I våran bokhylla har jag nog minst tjugo olästa böcker som jag vill läsa, och på min lista av böcker som jag vill läsa men ännu inte har är det nog ungefär tjugo stycken till. Det är ju så mysigt att köpa böcker, och alla bra böcker jag ser vill jag ju köpa så att jag kan låna ut och rekommendera till andra.. Ojojoj. Jag kanske skulle bli bibliotekarie..

Så har du ett bra boktips antar jag att det är läge nu, nu när jag är på krigsstigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0