Bagare Bengtsson


Ikväll har det varit café och vi har spelat Rummy/Rummikub. Första eleven har anlänt till skolan. Vi har träffat svensktalande norrmän. Jag har bakat limpa och diskat. Husmorspoäng. Inatt ska vi upp och be. Annars sova. Imorgon ska jag handla anteckningsböcker och piffa upp klassrum. På kvällen kommer mamma och pappa Blomgren. Plus det blå matbordet med stolar. Och en massa annat. Nu ska jag nog läsa lite äktenskapsbok så att jag kan lära mig att vara en bra fru. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, vad de bröden ser goda ut!

2009-09-10 @ 22:15:46
Postat av: Anna Matilda Josefin

Det smakade väldigt bra också! Så det var tur :)

2009-09-14 @ 18:10:25
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0