Blahasjukan


Nu har jag jobbat hårt halva dagen med en binder till DTS:en. Sen sa kroppen stopp och belägg, nu är det dags för vila. Så nu har jag isolerat mig på vårat hemmakontor tillsammans med dagens reklam, Rickards tröja och en kopp choklad. De nya brillorna är på och snart ska jag kasta mig över ett designa-nya-namnskyltar-till de-nya-eleverna-jobb. Över tjugo stycken. Hujeda mig, jag som helst av allt vill åka till JYSK och köpa billiga gardinstänger. Det ska inte vara lätt alltid. Men.. Jag har världens bästa jobb. Tro inget annat.

Kommentarer
Postat av: becca

jag tycker nog att du passade bättre i dom glasögonen du hade förr :)

2009-09-07 @ 17:14:46
Postat av: Rickard

Haha. Vem var det som ägde på färgleken i de brillorna. Nostalgitripp till 90-talet ;)

2009-09-07 @ 22:24:51
Postat av: Josefin

Vilka fina glasögon du har käre kusin :)

2009-09-08 @ 09:38:43
Postat av: Anna Matilda Josefin

Tack så mycket Jossan! Var ganska säker på att du skulle gilla dem ;)

2009-09-09 @ 10:20:05
URL: http://frokenfru.blogg.se/
Postat av: Joy

Love the new glasses, Matilda! And love knowing what's going on in your life through the blog. :)

2009-09-09 @ 23:12:11
URL: http://www.netanya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0