Forever 21

21 år och nästan två dagar. Vilken födelsedag jag fick! Iförrgår morse väcktes jag av Rickard, Maggi, Heidi och Rut med fina paket, sång och en riktig brakfrukost. Efter det packade vi picknick-plastpåsen och trängde in oss i basens Toyota för att skjutsa Maggi och Rut till Kongsvinger och tåget hem. Och eftersom man aldrig riktigt vet om Toyotans bagagelucka fungerar eller inte vågade vi inte chansa så det blev trångt med packningen i knäet. Så kan det gå, tur inte farbror Blå var ute för han hade nog inte varit så nöjd med våran packningsteknik..

Framåt eftermiddagen åkte vi iväg ett gäng till Hamar och jag blev bjuden på mysig restaurant av Rickard. Alla Tiders kycklingpita! Kvällen rundades av med att jag och Rickard fick kolla på lägenhet och sen spela spel hos Heather och Andreas. Helt underbar dag, det enda som saknades var lilla familjen och några vänner från landet i öst. Tur det finns telefoner och internet och andra sådana där fina kommunikationsmöjligheter..
Tack för alla jättefina presenter och tack för bananbrödet Joy, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0