Herr och fru Blomgren

På midsommarafton fick jag gifta mig med min underbara Rickard och bli fru Blomgren. Nu avnjuts smekmånaden i Bulgarien och vi är redan röda som kräftor, men lyckliga ändå.. Gift är bra att va'! Tack alla ni som förgyllde våran fina bröllopsdag!

Fotograf Josef Wahlström
Stort stort tack...

...underbara mamma, pappa och svärföräldrar
för att ni fött oss, "gödt" oss, älskat oss och ordnat världens brakkalas på våran stora dag. Tusen hjärtligt tack!
...Rebecca och Hanna
...Rickards syskonskara med familjer
...Ida, Simon, Daniel och Maggi
för fantastiskt värdskap
...David för vigseltal och andakt. Du är en klippa.
...Camilla och Josef för den fantastiska fotograferingen. Sonstorp got talent!
...Stefan för att du vigde oss och inte slängde brevet från Skatteataten i soptunnan.
...David, Maggi, Emanuel, Axel, Tomas, Andy, Jonas och Karin för sång och musik under vigsel och fest.
...Cecilia för den vackra brudbuketten.
...Elin för min fina brudfrisyr.
...Anna A för att du fulländade våra fina placeringskort med namn.
...Margareta för att du skötte orgeln så vackert på vigseln.
...Olof för att du ledde andakten, talented as usual!
...Micke för att du var våran fantastiskt stabila chaufför.
...kökspersonalen för fantastisk service och glatt humör, vad vore väl en bal på slottet utan er!?
...våra underbara familjer, vänner och sponsorer som hjälper oss att leva livet tillsammans och på den plats där vi tror att vi ska vara. Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0