Suckar av saknad

Nu har familjen precis åkt och jag har tittat på Maggis bilder från Öland. Så nu saknar jag hemma. Sverige-hemma. Vänner. Man vänjer sig väldigt fort vid att vara här och det brukar gå jättebra. Men ibland överraskas och överrumplas man av saknad och vill bara att alla ska vara nära igen. De dagarna är svåra. Idag är lite svår. Men det har varit bra. Vi tog familjen på bilutflykt och promenad i regnet.. Det var vackert och mysigt och det värmer.

Puss vid frukostbordet. Hyttekos-kaffe och tårta till dessert.

Familjen redo för tur med Blå Pärlan. Saknar dig i bilden Becca.

Full fart genom en björkallé på väg mot öppna landskap.

Promenad i regnet, på gården.

Fåren sprang bredvid så länge de kunde och försökte prata med oss. Söta och sällskakssjuka.

Kommentarer
Postat av: becca

jag saknar mig själv i bilden också, den hade ju fått det där lilla extra om jag varit med ;)

2009-07-27 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0