Dagsrapport

Jo, jag tycker att jag gjort ett gott dagsverk. På min Idag-tänker-jag-lista lyckades jag faktiskt med att vara utomhus och njuta av vädret, läsa en bok, ringa hem, reflektera, ha en andakt, laga lunch till mycket folk, lämna in en cykel på lagning, strosa runt Hamar med Rickard, gå på second hand, städa. träffa folk i Café Alv, dricka kaffe och prata mer med Gud. Cykeln kan jag inte ta åt mig någon ära för. Den är Rickard och fantastiskt snälle Svein-Ola och fixar med just nu. Second Hand butiken hade gått på semester och Café Alv är jag på väg till så fort mannen min är tillbaka. Man mår liksom bättre efter att man åstadkommit något med sin dag. Då kan man vila förnöjt efteråt. Imorgon blir det till att färdigställa nyhetsbrevet!

Se alltså noga till hur ni lever, att ni inte lever som ovisa människor utan som visa. Ta väl vara på varje tillfälle.
Efesierbrevet 5:15-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0