Du ser så svensk ut!

Idag har jag fått höra flera gånger att jag ser väldigt svensk ut. Ett begrepp man blivit mer och mer bekant med nu när man är lite mer utomlands. Helt klart positivt. Innebär ju oftast att man är blond vilket jag ju alltid varit, sen innebär det ju gärna också att man har på sig något fint.. Som pojkar och chinos. Speciellt amerikaner är fashinerade över våran "svenskhet". Och det tycker man ju är lite roligt, det är liksom lite mer spännande att vara svensk när man inte är i Sverige, där är ju inte svenskheten något som sticker ut av någon anledning..

Fin dag för övrigt med mycket läsning och lite volleyboll! Nu ska det drickas kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää jag tycker du ser mer fransk ut :) otroligt fin klänning!

2009-07-17 @ 00:01:27
Postat av: maggi

skit också, glömda skriva att det var jag haha

2009-07-17 @ 00:01:50
Postat av: Matilda

Ja, fransk är ju inte så tokigt att se ut och va' heller.. Annars har jag alltid tyckt att du ser lite fransk ut Maggi, kanske för att du passar så bra i randigt!

2009-07-17 @ 21:44:47
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0