Typiskt

Idag var det så vackert ute att det var inte klokt, frost på träden och vitt vitt vitt precis överallt.. Och jag kunde inte hitta kameran fast jag letade efter den som en tok. Sen, när det blivit mörk, så ser jag förstås direkt att den ligger i ett skåp, ett skåp med glasdörr mitt i vardagsrummet ska tilläggas, det är ju typiskt..

För att dela något lite trevligare så var vi på Café Uno en liten sväng efter en lång vandring i ett tomt Hamar. Det är fint med varmt kaffe när näsan är som en isbit och öronen röda som jag vet inte vad. Nu är vi hemma och kvällen tänkte avnjutas med lite te och CS Lewis. Imorgon kommer familjen! Det blir fantastiskt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0