Efter GoFest

Den här veckan har jag/ vi...
...varit på Arbetarsamling och GoFest i Stavern.
...bott i tält vid Fredtuns Folkhøyskole.
...drivit ett café och sålt alldeles för lite korv så nu får basen äta korv de kommande två veckorna.
...gått på bra och uppmuntrande samlingar.
...tittat på/spelat fotbollsturnering.
...överlevt en storm.
...låst in nyckeln i bilen.
...träffat många trevliga UiO:are.
...virkat en väldans massa.

Och nu...
...är vi tillbaka på Grimerud.
...har vi femtio extra DTS-stab här från de olika baserna i Norge och vi ska ha en vecka tillsammans med undervisning och kos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen att följa din vardag i Norge, men på senare tid har texten i inläggen varit pytteliten. =( kanske det är min webbläsare det är fel på?

2009-08-16 @ 21:54:04
Postat av: Anna Matilda Josefin

Nu har jag förstorat texten lite grann! Hoppas det syns bättre! Till stor del tror jag det beror på vilka inställningar man har på webbläsaren, ser du fortfarande inte vad som står så säg till för jag vill ju att ni ska se vad jag skriver :)

2009-08-16 @ 22:17:30
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0