Ankarskogen


Idag tog vi en utflykt till Ankarskogen och de tusen fotbollplanernas land. Sol och picknick i det gröna. Första pausen blev trettio sekunder från parkeringen..


..för där hittade vi en väldans massa söta hallon.


Sedan satte vi oss på en bänk mitt på en fotbollsplan och njöt av mammas bullar, hembakta snickerkakor, kaffe och Herrljunga päroncider. Inte illa alls.


Och efter det ramlade en liten pojke på sin cykel. Springa och torka tårar.


Och till slut tog vi en upptäcksfärd på alla cykelvägarna och vinden blåste roligt i Rickards hår. På vägen hem körde vi bort oss när vi letade efter Hedmarkstoppen, så det får bli en annan utflykt en annan gång.

Kommentarer
Postat av: annnapanna

Jag vet inte, men det ser ut som det är ett hallon i handen och inte ett smultron, men vad vet jag.. Det kanske är annat i Norge =)

2009-08-02 @ 10:30:19
Postat av: Matilda

Haha, visst ska det vara hallon! Det var nog mest för att jag önskade att det skulle varit smultron.. Nä, men nu ska det i alla fall vara rätt!

2009-08-02 @ 13:46:08
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0