Ett annat perspektiv

GRYTGÖL. Efter några dagar hemma i Sverige börjar stormen mojna och lugnet sänka sig något. Så dags att tänka efter lite. Det är ganska annorlunda från sist jag var hemma, inte bara för att vi är mitt uppe i bröllopsplanering och så.. Men snarare för att det känns som om att vi landat mer och fått ett bättre perspektiv på vår tillvaro. Det är underligt. Jag uppskattar "hemma i Sverige" och familjen på ett nytt sätt och jag älskar att vara här och spendera tid med familj och vänner och att bara vara. Samtidigt längtar jag till Norge, det har fått ett litet grepp om mitt hjärta. Så har det aldrig varit förut, det är lite skrämmande men känns bra och väldigt rätt. Det är Norge som är våran plats just nu. Kanske har de här tankarna smugit sig på mer eftersom jag nu vet att Rickard och jag kommer ha vårat första egna hem tillsammans där. Och visst, det är ju helt klart en spännande fördel! Men allt som allt trivs jag just nu bara med att veta att jag trivs där jag är, oavsett om det är hemma i Sverige eller hemma i Norge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0