En hipp mö

Idag kidnappade vi Ida och drog med henne på en hejdundrandes möhippa. Kidappningen skedde mitt ute i skogen under ungdomsgängets kanothajk. Intet ont anades fick Simon och Ida dela på sig för äventyr av skilda karaktärer och destinationer. Ida fick liva upp Norrköpings gator med dans, kramförsäljning och andra definitivt mer pinsamma aktiviteter. Hon bjöd på sig fröken, vilket gjorde det hela så ännu mycket bättre. Laserdome, picknick och en matlagningsshow blev det innan vi var tvugna att skiljas åt. Snart är det väl min och Rickards tur med och jag vet inte riktigt om jag ska hurra eller gömma mig.. Men bra jobbat Ida! Hoppas att du hittade Simon till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0