50-talisten goes 50


Igår fyllde pappa 50 och idag firades det med brak-kalas! Öppet hus hela dagen och vårsolen log lite snällt lite då och då. Nästan hundra människor kom för att fira pappsen mitt i livet. Han är klok min pappa och han höll ett väldigt bra tal som jag tyckte var värt att nämna. "Som man bäddar får man ligga och livet blir inte alltid som man tänkt säg" sa han. Det låter kanske negativt  när det är taget ur sitt sammanhang, men det tycker jag inte alls att det behöver vara - det är ju bland det bästa som finns när det inte blir som man tänkt sig utan till och med ännu bättre! Förutom visa ord bjöds det på härlig lovsång, brandsirener och mammas fantastiska bakverk! Sen var det ju väldigt många trevliga gäster med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0