Högt - upp i det blå


Idag tog Rickard en svävartur högt upp i det blå. Det håller nämligen på att byggas och målas om här på går'n. Då tycker förstås pojkarna/männen att tillvaron blir lite bättre om man får leka med en skylift samtidigt. Det gör mödan väl värd. Jag var nöjd med att stå på backen och intalade mig själv att det var lite tuffare att ha fått åka upp i en brandbil.. Men det är ju bara jag det, då har jag ju heller inget att jämföra med i och för sig. Annars är det en spännande tid för oss, mycket prat om framtiden. Sen är det ju faktiskt bara en månad tills vi gifter oss! Och i veckan får vi förhoppningsvis veta vart vi ska bo också.. Ju mer på gång desto bättre - det verkar nästan som mitt och Rickards livsmotto just nu.. Det ska bli skönt med lite sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0