Företagsamhet

Idag känner jag att jag gjort ett bra dagsverk, jag har nämligen hunnit med att...

...vara smakråd till olika bröllops-outfits. Allt klär en skönhet säger jag bara!
...hoppa studsmatta och cykla med Hanna. Det blev en tur runt våriga Grytgöl med branta backar, stenmursklättring och så lite fotografering förstås. 
...öva spex inför Idas och Simons bröllop. Tänk att det är dags för bröllop redan imorgon, det går fort när man har roligt som sagt. Vackra dagar för de tu.
...hälsa på nervösa blivande äkta makar. Så nu är jag något uppspelt över morgondagen och skäms lite för att jag är nervös för ett ynka litet tal, bättre att de säger rätt än jag.
...gå på 7-årskalas. Grillade hamburgare, rosa paket och halva Blomgrensklanen på plats!
...grilla hemma med Rickard och familjen. Kött är gött och magen är fylld med godsaker.
...Slå in paket och skriva tal. Nu är jag redo för sängen och morgondagen!

Produktivitet - Ja visst!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Det måste jag säga va riktigt bra gjort! De blir bra inför vårat bröllop med =)

2009-05-02 @ 00:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0